Сайт сучасного журналіста
Ви - Гість

Меню сайта

Категорії розділу

Головна » Статті » Теорія журналістики

Те, що допоможе журналісту співпрацювати з установами та організаціями

ЩО ПОТРІБНО ЗМІ:

•      Інформація, яка є важливою для їхньої аудиторії

•      Щось незвичне, безпрецедентне, унікальне, сенсаційне

•      Актуальність

•      Нові ракурси популярних у ЗМІ тем

•      Людські історії

•      Достовірність (факти і цифри)

•      Конфлікт, скандал, зіткнення інтересів і точок зору

ІНСТРУМЕНТАРІЙ РОБОТИ З ЖУРНАЛІСТАМИ

  •   Медіа-заготівки
  •   Прес-пакети (стисла інформація про організацію, її цілі і діяльність, контактні номери телефонів і електронна пошта, веб-адреса, інформація про керівництво з фотографіями, копії останніх прес-релізів і статей про вашу організацію в ЗМІ, факти і статистика по вашим проблемам з міжнародними порівняннями, інформація про законодавство у вашій сфері, фотографії з ваших заходів, тощо)
  •   Інтернет-сайти
  •   Прес-релізи і прес-анонси
  •   Прес-конференції
  •   Дзвінки в редакції ЗМІ з запропонуванням інформаційних приводів, інтерв’ю з публічними особами на актуальні теми, експертних коментарів та участі публічних осіб у ток-шоу або інтерактивних прямих ефірах на радіо і телебаченні
  •   Створення інформаційних приводів шляхом організації акцій, проведення соціологічних опитувань та інших досліджень, тощо

Поради з планування, написання та розповсюдження прес-релізів

Підготуйте шаблон прес-релізу Вашої організації на комп'ютері (включіть Ваш логотип, гасло, адресу, електронну пошту, контактні телефони, адресу веб-сайту).

Планування: питання, які треба собі поставити:

  •   Для кого я його готую?
  •   Що є найголовнішим в прес-релізі (новинним приводом, «гачком»)?
  •   Які факти у мене є на підтвердження того, про що йдеться в прес-релізі?

Написання:

  •   Пам'ятайте, що, в середньому, зайнятий журналіст проглядає прес-реліз протягом 5 секунд
  •   Напишіть заголовок великими літерами та намагайтесь умістити його в один рядок. Зробіть його простим та інформативним. 
  •   Вступна частина  (”лід”) є найважливішою частиною прес-релізу та має представляти суть повідомлення. В ідеалі Ви повинні відповісти на 5 питань у вступі: ХТО – основні люди чи організації у повідомленні; ЩО –  новини, які мають дізнатися ЗМІ та читачі; ДЕ – місце, якщо це подія; КОЛИ – дата, день тижня, час; ЧОМУ – чому це повідомлення є важливим
  •   Решта історії («основний текст») має бути розвитком повідомлення, викладеного у вступі, та містити суть повідомлення 
  •   Завжди намагайтесь включити вдалу та авторитетну цитату
  •   Не використовуйте занадто багато статистики та будь-яким чином уникайте спеціальної  та бюрократичної лексики і абревіатур  
  •   Намагайтеся вкластися в одну сторінку. У жодному разі прес-реліз не повинен перевищувати дві сторінки 
  •   Якщо ви маєте додаткову інформацію довідкового характеру, помістіть її у примітках для редакторів (або у "додаткову інформацію”)

Розповсюдження:

  •   Пам'ятайте про крайні терміни для журналістів
  •   Супроводжуйте відправку прес-релізу дуже коротким дзвінком журналісту, щоб підтвердити отримання повідомлення.

Чому прес-релізи не приносять очікуваного результату?

  •   Прес-реліз не містить цікавих новин
  •   Справжні новини заховані занадто глибоко в релізі
  •   Зміст релізу нудний, хоча і доцільний
  •   Занадто багато спеціальної лексики
  •   Прес-реліз погано сформульований та не відповідає профілю ЗМІ
  •   Реліз запізнюється чи не потрапляє до потрібної людини
  •   На дзвінки журналістів не відповідають належним чином 

http://vsirivni.com.ua/newsv131.htm
Категорія: Теорія журналістики | Додав: Lubava (2010-07-25)
Переглядів: 978 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Логін:
Пароль:

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт створено в дизайн-студії «Аватар» © 2009
Використання інформації дозволяється при умові гіперпосилання на сайт www.korrespondent.at.ua
(для друкованих ЗМІ з письмового дозволу автора).
Сайт управляється системою uCoz